- Xestión de licenzas de actividade (apertura de negocios, traspasos, etc).
- Xestión das solicitudes de licenzas urbanísticas para a execución de obras menores e maiores.
- Promoción de programas para a conservación e mellora do medio ambiente.
- Xestión do Plan de Urbanismo actual e redacción da revisión do novo Plan Xeral de Ordenación.
- Emitir os informes técnicos para a declaración de ruinas ou execucións de obras para a conservación das vivendas.
- Xestión das solicitudes de ocupación de vía pública.
- Xestión dos servizos públicos de auga, lixo e sumidoiros, en canto a altas, baixas, acometidas e suministro.
- Auga e Sumidoiros: A empresa Viaqua encárgase do cobro e recadación destes servizos (ver información de contacto máis abaixo).
- Lixo: Para coñecer o servizo de recollida seletiva municipal de todos os residuos, vaia á seguinte ligazón:
IR A LIGAZÓN Recollida de lixo, reciclaxe etc
- Mantemento de vías en canto a sinalización, pequeñas reparacións, incidencias e cortes de tráfico.
- Planificación das actuacións que inciden na seguridade vial, ordenación do tráfico e prazas de aparcadoiro.
- Xestión do alumeado público e das iniciativas de aforro enerxético.
- Planificación, contratación e seguimento da execución dos plans de obras municipais e supramunicipais
- Xestión da limpeza das vías e edificios municipais.
1º andar da Casa do Concello
Técnico administrativo: 9.00h-14.30h
Asistencia urbanística: Martes 10.00h-14.00h
981-690001 Persoa de contacto: Alfonso García
Servizo de auga e sumidoiros: Viaqua
Planta Baixa da Casa do Concello
Xoves 12.00h-14.00h
Avisos urxentes: 900 201230
Servizo de obras e contratación
1º andar da Casa do Concello
9.00h-14.30h
981-690001 Persoa de contacto: Alfonso García
Policía Local. Incidencias
1º andar da Casa do Concello
9.00h-14.30h
649 827127 (Alberto)